Інформація про організацію роботи Комунального закладу "Луцький центр первинної медико – санітарної допомоги №1"

Комунальний заклад «Луцький центр первинної медико – санітарної допомоги № 1» (далі – Центр) був створений згідно рішення Луцької міської ради від 27.03.2013 року № 39/23. Проведено роботу щодо виконання вимог цього рішення у частині компетенції. Офіційно розпочав свою роботу із 01.07.2013 року. Працює на підставі Статуту, затвердженого вищевказаним рішенням міської ради, а також розпоряджень міського голови, наказів Міністерства охорони здоров’ я України, управління охорони здоров’ я облдержадміністрації, управління охорони здоров’ я міської ради.

У склад центру входить п’ять амбулаторій загальної практики – сімейної медицини:

  • амбулаторія загальної практики сімейної медицини №1 (вул. Бенделіані, 7);
  • амбулаторія загальної практики сімейної медицини №2 (вул. Львівська, 63);
  • амбулаторія загальної практики сімейної медицини №3 (вул. Корольова, 3);
  • амбулаторія загальної практики сімейної медицини № 4 (вул.Стрілецька, 37);
  • амбулаторія загальної практики сімейної медицини №5 (вул. Стефаника, 3а).

Центр обслуговує 62951 чол. дорослого і дитячого населення, із них працездатного віку – 38575 чол.; дорослого населення – 50210 чол., дітей і підлітків – 12741чол.

Медична допомога першого рівня надається в амбулаторіях і на дому сімейними лікарями, дільничними лікарями-педіатрами, акушер-гінекологами. Крім того згідно графіку проводиться прийом спеціалістами КЗ « Луцька міська поліклініка №3» - невропатологом та хірургом.

На одного сімейного лікаря припадає – 1800 пацієнтів від 0 років і старші.

У Центрі працює 44 лікарі, з них 33 лікаря – загальної практики – сімейні лікарі, 2 дільничних педіатрів, 5 лікарів – гінекологів, 49 сестер медичних.

Коефіцієнт співвідношення кількості посад лікарів до посад медичних сестер – 1:3.

23 лікарів Центру мають вищу кваліфікаційну категорію, четверо – першу, троє – другу, п’ятеро молодих лікарів без категорії (не мають відповідного стажу).

З метою висвітлення роботи Центру розроблений власний web-сайт.

Для оптимізації роботи закладу комп’ютеризовані робочі місця медичних працівників, створена локальна комп’ютерна мережа та інформаційна база про район обслуговування.

З метою ліквідації живих черг в закладі запроваджено попередній запис на прийом до лікаря та самозапис. В планах - запис через мережу Інтернет.

В закладі розроблені та затверджені стандарти спілкування з пацієнтами, та їх родичами.

При Центрі створено громадську раду. Налагоджено зворотній зв’язок з пацієнтами шляхом опитувань, анкетувань, через скриньки побажань. Відкрито «гарячу» телефонну лінію.

Вся діяльність Центру проводиться відповідно до планів основних організаційних заходів, основних видів діяльності, фінансово – господарської діяльності та взаємозв’ язків з вищестоящими органами і громадськими організаціями.

У Центрі проводяться оперативні наради, медичні ради, клінічні конференції та звіти спеціалістів.

У закладі працює рада з управління якістю роботи та деонтологічна рада. Всі заходи регламентовані в часі, протоколюються, діє постійно інформаційна довідка. Майно і обладнання використовується за призначенням. Виділена група матеріально – відповідальних осіб. Проводиться моніторинг стану обладнання, своєчасного ремонту і в разі потреби – заміни.

В Центрі працює два денних стаціонари (АЗПСМ №1, АЗПСМ №3)

на 10 ліжок, 3 фізіотерапевтичних кабінети (АЗПСМ №1, АЗПСМ №2, АЗПСМ №3), 2 клінічних лабораторії (АЗПСМ №1, АЗПСМ №3).

ІІ показники роботи

За 3 місяці роботи Центру основні планові показники виконані на 124 відсотки до плану квартального. Закінчили лікування у сімейних лікарів 82 відсотків пацієнтів.

Звернення з приводу профілактичних оглядів серед дорослих і дітей становить 40,6 відсотків.

На обліку у сімейних лікарів знаходиться 204 дітей - інвалідів. Оздоровлено дітей-інвалідів амбулаторно 167 чол., стаціонарно – 12 чол., санаторно – курортно – 33 чол., у реабілітаційних центрах – 8 чол.

У ІІІ кварталі організовано – 522 стаціонари на дому, з них дітей –

223 чол. У денному стаціонарі проліковано 138 хворих.

На обліку у сімейних лікарів знаходиться 13933 диспансерних хворих, з них дітей і підлітків – 1192 чол. Оглянуто у ІІІ кварталі – 6840 чол. серед

дорослих, що становить 53,7відсотків від загальної кількості диспансерних хворих. Діти оглянуті стовідсотково.

На обліку в сімейних лікарів знаходиться 1443 ветеранів війни.

Проводиться активна робота по виконанню пілотного проекту щодо відшкодування вартості лікарських засобів для лікування гіпертонічної хвороби. На даний час сімейними лікарями виписано – 11000 рецептів, відшкодовано 64,3 відсотків до річного плану.

Проводиться санітарно – освітня робота серед населення. У ІІІ кварталі 2013р. прочитано 142 лекції, проведено 4382 групових бесід, випущено 13 санбюлетнів. Зроблено на телебаченні 2 виступи та опубліковано 2 статті у ЗМІ.

Основні напрямки удосконалення роботи Центру

  • Удосконалювати роботу Центру у напрямку запровадження сучасних вимог з надання первинної медико – санітарної допомоги прикріпленому населенню;
  • Доукомплектувати Центр персоналом відповідно до чинних штатних нормативів;
  • У другій половині 2014р. за кошти Світового банку заплановано провести ремонт додаткового приміщення площею 264 м. кв. вул. Бенделіані,7, для амбулаторії загальної практики - сімейної медицини №1;
  • Закупити медичне обладнання, меблі, автотранспорт згідно табелю оснащення, що дасть можливість покращити умови праці сімейних лікарів, забезпечити робочі місця сімейних лікарів комп’ютерною технікою та покращити надання медичної допомоги пацієнтам.

Головний лікар Л.Кривдік

Контакти
м.Луцьк, вул. Бенделіані, 7

Реєстратура — 26-15-38, 26-05-31
Головний лікар — 26-53-50
Секретар — 26-19-20
Заступник головного лікаря з медичного обслуговування населення — 20-02-73
Заступник головного лікаря по тимчасовій непрацездатності — 26-19-20
Заступник головного лікаря по господарській діяльності — 26-26-35
Головна медична сестра — 29-62-29


E-mail: ambulatoria1@ukr.net
© 2013—2016 «Луцький центр первинної медико-санітарної допомоги №1»