ПРАВИЛА перебування пацієнтів та відвідувачів у КП «Луцький центр ПМД №1»

 

1. Ці Правила перебування пацієнтів та відвідувачів у КП «Луцький центр ПМД №1» ( надалі – Центр)  є обов’язковими правилами поведінки для осіб, які виявили бажання стати пацієнтами Центру.

 

2. Ці Правила вивішуються у доступному місці у реєстратурі Центру. З Правилами повинен ознайомитись кожен пацієнт Центру. 

 

Загальні правила перебування в Центрі

 

3. Пацієнт, що зайшов до Центру у осінньо­-зимовий період, зобов’язаний повісити верхній одяг  у гардеробі.   Рекомендовано не залишати у гардеробі цінні речі та гроші. Центр не несе відповідальності за речі, залишені у верхньому одязі пацієнтів та без нагляду пацієнтом чи відвідувачем.

 

4. У холі Центру та гардеробі ведеться відеоспостереження. Відеозаписи зберігаються відповідно до Порядку обробки персональних даних пацієнтів Центру.

 

5. Під час перебування на прийомі у лікаря та проведення діагностичних процедур, а також перебуваючи в інших приміщеннях Центру, пацієнтам забороняється без дозволу керівника Центру робити відеофіксацію та аудіо запис на телефон, інші записуючі пристрої.

 

6. Пацієнти та відвідувачі, перебуваючи у Центрі, повинні із повагою ставитися до персоналу та інших пацієнтів, не дозволяти собі грубощів та нетактовності. Поведінка відвідувача не має порушувати атмосферу поваги і доброзичливості.

 

7. У разі виникнення конфліктної ситуації, пацієнт або відвідувач мають право запросити представника керівництва Центру.

 

8. У Медичному центрі заборонено:

 

Ø  проявляти агресію, кричати, здіймати гамір, нав’язуватися з розмовами до інших пацієнтів,  у будь-який інший спосіб заважати пацієнтам, відвідувачам  та персоналу;

 

Ø  з’являтися на прийом у брудному одязі або зі специфічними запахами, не прийнятними для Центру;

 

Ø  вести відео- або фотозйомку пацієнтів або відвідувачів

 

Ø  з’являтись на прийом у стані алкогольного, наркотичного, токсичного сп’яніння;

 

Ø  палити сигарети, вживати алкогольні напої, наркотики або інші психотропні речовини;

 

Ø  приходити з холодною або вогнепальною зброєю, демонструвати її персоналу чи відвідувачам;

 

Ø  виносити за межі Центру будь-­яке майно, вироби медичного призначення, лікарські засоби, які належать закладу;

 

Ø  займатися будь-­яким видом торгівлі або обміну;

 

Ø  приходити до Центру із тваринами або птахами. 

 

9.     При скоєнні будь­-якого із перелічених порушень персонал Центру має право відмовити па­цієнту у прийомі та повинен вжити необхідних заходів:  запросити представника керівництва Центру, викликати поліцію. 

 

Правила запису на прийом до лікаря 

 

10.  Прийом пацієнтів Центру відбувається за слідуючими адресами:

 

м.Луцьк, вул. Бенделіані, 7- амбулаторія ЗПСМ №1;

 

м.Луцьк, вул. Львівська, 63- амбулаторія ЗПСМ №2;

 

м.Луцьк, вул. Корольова, 3- амбулаторія ЗПСМ №3;

 

м.Луцьк, вул. Стрілецька, 37- амбулаторія ЗПСМ №4;

 

м.Луцьк, вул. Стрілецька, 37- відділення профоглядів.

 

 

 

11.  Прийом пацієнтів відбувається:

 

з 08:00 до 20:00 (амбулаторія ЗПСМ №1), 

 

з 08:00 до 18:00 (амбулаторія ЗПСМ №2),

 

з 09:00 до 18:00 (амбулаторія ЗПСМ №3),

 

з 09:00 до 17:00 (амбулаторія ЗПСМ №4),

 

щоденно, з понеділка по п'ятницю за попереднім записом або записом онлайн;

 

субота- черговий медпрацівник з 09:00 до 15:00; 

 

неділя, вихідні, неробочі, святкові дні - черговий лікар з 09:00 до 15:00 (амбулаторія ЗПСМ №1).

 

12.  Пацієнт може обрати день та години прийому із вільних місць в графіку прийому лікарів. Записатись попередньо на прийом можна звернувшись безпосередньо у реєстратури Центру або за номером телефону реєстратур:

 

амбулаторія ЗПСМ №1 – 26 15 38;

 

амбулаторія ЗПСМ №2 – 26 15 40;

 

амбулаторія ЗПСМ №3 – 76 90 14;

 

амбулаторія ЗПСМ №4 – 72 50 99;

 

або на веб-сайті Центру: http://lcpmsd1.lutsk.ua/,  рубрика «on-line запис»;

 

або через портал:  http://medportal.volyn.ua/, після попередньої реєстрації.

 

13. Під час запису на прийом пацієнт повинен вказати послугу або послуги, на які він записується. 

 

14. У випадку, якщо пацієнт не з’явився на прийом в призначений час без попередження або запізнився більше ніж на 5 хвилин, запис може бути скасовано.

 

15. У разі необхідності, пацієнт може попередньо узгодити  перенесення годин прийому на іншу дату та час.

 

16. Якщо пацієнт не в змозі прийти на прийом в призначений час, рекомендовано повідомити реєстратора про це не пізніше ніж на півгодини до прийому.

 

17. Без попереднього запису прийом пацієнта можливий за умови наявності вільних місць в графіку лікаря.

 

18. Пацієнтів обслуговують у Центрі у визначені години прийому. Прийом пацієнта у сімейного лікаря може тривати понад запланований час ( 15 хвилин), тому наступний прийом слідуючого пацієнта розпочнеться пізніше. 

 

Правила поводження на прийомі у лікаря та під час лікування

 

19.  Під час прийому, проведення процедур, лікування та інших медичних втручань, пацієнт повинен дотримуватись приписів, рекомендацій та інструкцій лікаря, інших інструкцій сестер медичних.

 

20.  Дітям до 14 років медичні послуги надаються у присутності законних представників (батьків або опікунів).

 

21.  Вид та обсяг медичних послуг визначаються лікуючим лікарем. Пацієнт повинен повідомити лікарю Центру достовірну  інформацію про стан свого здоров’я, спадкові захворювання, алергічні реакції, інфекційні, гострі та інші захворювання, а також іншу інформацію, що може негативно вплинути на діагностику та лікування. 

 

22.  Пацієнт (законний представник) повинен негайно інформувати лікаря про зміни у стані здоров’я, виявлення негативних наслідків в процесі лікування, появу або зникнення симптомів, погіршення самопочуття та іншу інформацію, побічні дії лікарських засобів.

 

23.  Пацієнт повинен повідомити інформацію про лікарські засоби, які приймає, про факт лікування лікарем іншого закладу охорони здоров’я або лікарем, який є фізичною особою – підприємцем та провадить медичну практику на підставі відповідної ліцензії. Пацієнт повинен надати результати діагностичних обстежень, що проведені в інших закладах охорони здоров’я. 

 

Правила оформлення медичної та іншої документації 

 

24. Перед першим прийомом пацієнта лікарем  до Центру, реєстратор заповнює карту амбулаторного хворого та вносить дані до медичної інформаційної системи «МедЕйр». Відомості про пацієнта зберігаються відповідно до Порядку обробки персональних даних пацієнтів Центру.

 

25. Всі дані діагностичних обстежень, а також діагноз і рекомендації лікаря заносять до карти амбулаторного хворого та до медичної інформаційної системи «МедЕйр».

 

26. На прохання реєстратора пацієнт повинен  надати паспорт або інший документ, що підтверджує особу.

 

27. Пацієнт має право на вільний вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу в Центрі шляхом укладання декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу.

 

28.  Пацієнт або його законний представник повинні надати достовірну інформацію про стан здоров’я пацієнта.

 

29. Обов’язковою умовою для застосування лікарем методів діагностики, лікування є отримання від пацієнта (законного представника) Інформованої добровільної згода пацієнта згідно форми, затвердженої  МОЗ України.

 

30. Уся медична документація є власністю Центру. Не може бути розголошена будь яка інформація про пацієнта, а також видаватися документи третім особам, що містять конфіденційну інформацію, окрім випадків, передбачених чинним законодавством. У Центрі передбачаються заходи із захисту відомостей про пацієнтів.

 

31. Працівники Центру не можуть обмежити право пацієнтів (їх законних представників) отримувати інформацію про себе.

 

32. Документи про стан здоров’я пацієнтів видаються у спосіб та у формі, передбаченій чинним законодавством України. Копія медичної документації видається пацієнту на вимогу за його письмовою заявою. Довідки про стан здоров’я, виписки видаються на усну або письмову вимогу пацієнта або законного представника (батьків, опікунів). Представнику пацієнта за довіреністю та адвокату інформація про стан здоров’я пацієнта надається за його письмовою згодою. У всіх інших випадках копії медичної документації, витяги, виписки, інформація про стан здоров’я, обстеження, лікування надаються лише за рішенням суду.

 

33. Всі дані обстежень і консультативні висновки пацієнти отримують у вигляді медичної виписки, завіреної особистою печаткою лікуючого лікаря та печаткою Центру.

 

Контакти
м.Луцьк, вул. Бенделіані, 7

Реєстратура - 26-15-38, 26-05-31
Директор – 26-19-20
Секретар – 26-19-20
Заступник директора з медичного обслуговування населення - 20-02-73
Заступник директора по тимчасовій непрацездатності - 26-19-20
Заступник директора по господарській діяльності - 26-26-35
Заступник директора з медсестринства - 26-26-35
E-mail: ambulatoria1@ukr.net